روش های ارسال

بسته های پستی در سایت زیرپوش به روش های زیر برای مشتریان عزیز ارسال می شوند

  1. ارسال با پست پیشتاز یکی از سریع ترین روش های ارسال بسته پستی در هر منطقه ای می باشد که معمولا بازه زمانی تحویل محصول 1 الی 4 روز کاری می باشد.
  2. ارسال با پست ویژه مخصوص افرادی است که در مرکز استان ها سکونت دارند و ارسال بسته ها به صورت ویژه در بازه زمانی کوتاه تری ارسال می شوند و هزینه آن 40 هزار تومان می باشد.
  3. ارسال از طریق پیک، که این روش تنها مختص افرادی است که ساکن تهران می باشند و هزینه آن با توجه به محل سکونت افراد متغیر است.

 

رویه های بازگردانی کالا

فروشگاه اینترنتی زیرپوش همواره در تلاش است، تا با کیفیت ترین محصولات را ارائه دهد و هدف اصلی آن رضایت مشتری و ارسال به موقع سفارش ها با کیفیت مورد انتظار مشتری می باشد. اما در صورت بروز مشکل درباره محصولات، سایت زیرپوش شرایطی را در نظر گرفته است که مشتریان با اطمینان خاطر بیش تری محصول خود را خریداری کنند.

ضمانت تعویض محصول تا 7 روز

  • اگر بسته ارسالی دارای مشکل یا زدگی بود سایت زیرپوش در شرایط زیر، تعویض محصول را می پذیرد:
  • بسته در صورتی که داری اتیکت، جعبه و بسته بندی باشد امکان تعویض آن وجود دارد.
  • شرط بازگردانی محصول تنها تا 7 روز امکان پذیر است.
  • محصولاتی که استفاده شده باشند شامل این شرایط نمی شوند.
  • هرگونه لباس زیر زنانه، مردانه، بچه گانه و جوراب شلواری شامل شرایط تعویض نمی شوند.
  • هرگونه نوشته، پارگی و آسیب برروی بسته، جعبه و لیبل محصول امکان تعویض محصول را لغو می نماید.
  • در هنگام انتخاب محصول به سایز آن دقت کنید، عدم مناسب بودن سایز شامل شرایط بازگردانی نمی شود.
  • هزینه پست مجدد به عهده مشتری می باشد.

اگر بسته ارسالی با اطلاعات داخل سایت مغایرت داشته باشد.

  • اگر بسته ارسالی با اطلاعات داخل سایت مطابقت نداشت، مشتری باید طی 24 ساعت این مشکل را با بخش پشتیبانی در میان بگذارد و برای بازگردانی محصول هماهنگ شود.
  • اگر عدم تطابق محصول با اطلاعات داخل سایت شامل رنگ و طرح باشد باید در ساعات اولیه قبل از استفاده اطلاع رسانی بشود.
  • هزینه پست مجدد این محصولات به عهده سایت زیرپوش می باشد.
  • تصاویر موجود درسایت برای کمک به خریدار می باشد و امکان تفاوت های جزئی در رنگ ها وجود دارد بنابراین ملاک اصلی مغایرت محصولات اطلاعات ثبت شده داخل سایت می باشد.

کالا را چگونه ارسال کنید

خواهشمند است قبل از هرگونه اقدامی، با بخش پشتیبانی تماس بگیرید و هماهنگ شوید.

  • از ارسال کالا بدون هماهنگی جدا خودداری نمایید.
  • از نوشتن آدرس بر روی جعبه یا کارتن اصلی خودداری نموده.

 

ثبت شکایات

خدمات مشتریان زیرپوش، از طریق راه های زیر آماده پاسخگویی در زمینه مشاوره محصول، ثبت شکایات و نظرات مشتریان می باشند.
تلفن: 02191006075
ایمیل: info@zirpush.ir
ساعات کاری 9:00 الی 17:00
روز های پنج شنبه 9:00 الی 14:00
در زمان های دیگر پیام خود را ارسال کنید تا در اسرع وقت، به مشکل شما رسیدگی شود.