- آیا برای خرید از سایت زیرپوش لازم است حتما در سایت عضویت داشته باشیم؟
خیر، عضویت در سایت برای خرید محصول الزامی نمی باشد - چگونه سایز مناسب را انتخاب کنم؟
داخل صفحه هر محصول، اطلاعاتی درباره اندازه و مشخصات محصول قرار گرفته است، همچنین بخش راهنمای اندازه گیری نیز داخل سایت قرار دارد تا افراد با مقایسه اندازه ها خرید مطمئن تری داشته باشند. - آیا در تمام ساعات شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد؟
بله ثبت سفارش در داخل سایت در هر ساعت شبانه روز امکان پذیر است و در روز های کاری به در خواست شما رسیدگی می شود. - آیا سفارش محصول از طریق شبکه های اجتماعی امکان پذیر است؟
بله، زیرپوش علاوه بر سایت در صفحه اینستاگرام، از طریق واتسپ و کانال تلگرام نیز امکان ثبت سفارش محصولات را دارد. - چگونه می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
در داخل سایت زیرپوش، در قسمت راهنمای خرید مراحل کامل ثبت سفارش محصول برای شما قرار گرفته است. - آیا امکان خرید حضور و تلفنی وجود دارد؟
خیر، سایت زیرپوش یک فروشگاه آنلاین می باشد و خرید محصولات تنها به صورت اینترنتی امکان پذیر می باشد. - آیا امکان اصلاح سفارش وجود دارد؟
بله، اگر وارد صفحه درگاه پرداخت نشده باشید امکان اصلاح محصولات وجود دارد در غیر این صورت باید با بخش پشتیبانی تماس بگیرید تا برای اصلاح سفارش شما را راهنمایی کنند. - آیا بر روی بسته پستی نام و اطلاعاتی از محصول داخل آن آورده می شود؟
خیر بر روی بسته پستی فقط آدرس گیرنده و فرستنده درج می شود. - آیا امکان سفارش محصولات ناموجود وجود دارد؟
بله، در صورت سفارش محصول ناموجود از طریق صفحات مجازی زیرپوش می توانید درخواست خود را با پشتیبان هماهنگ کنید و در صورت امکان ثبت سفارش کنید.